2015-11-16

Kontrole

 

Kontrole:

 

Termin kontroli

Instytucja kontrolująca

Cel kontroli

01.08.2003r.

Urząd Miasta Opola

Roczna kontrola stanu technicznego obiektu

30.07.2003r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów przedszkolnych, po przerwie w działalności oświatowej.

06.02.2004r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Badanie bieżące- „Przestrzeganie praw dziecka

oraz upowszechnianie wiedzy o tych prawach”. 

22.03.2004r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Kontrola bieżąca stanu sanitarnego. Klasyfikacja bloku żywieniowego

06.09.2004r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów przedszkolnych, po przerwie w działalności oświatowej.

07.10.2004r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola realizacji zadań

21.01.2005r.

Terenowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna

Kontrola stanu sanitarnego

06.07.2005r.

Urząd Miasta Opola

Ustalenie zakresu prac remontowych

29.07.2005r.

Urząd Miasta Opola

Kontrola dotycząca zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z obiektów przedszkolnych, po przerwie w działalności oświatowej.

03.11.2005r.

Urząd Miasta Opola

Zmiany w Zakładowym Planie Kont

12.01.2006r.

Kuratorium Oświaty

Badanie bieżące _ realizacja podstawy programowej

03.03.2006r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Kontrola stanu sanitarnego

10.05.2006r.

Kuratorium Oświaty

Udział w spotkaniu Rady Pedagogicznej w celu uzyskania opinii o pracy Dyrektora przedszkola w związku z oceną jego pracy

03.08.2006r.

Państwowa Inspekcja Nadzoru Budowlanego

Kontrola stanu technicznego obiektu

06.02.2007r.

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny

Sprawdzenie stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń.

11.06.2007r.

Urząd Miasta Opola

Zakres prowadzenia ksiąg rachunkowych

10-31.08.2007r.

Zakład Ubezpieczeń społecznych

Upoważnienie nr 240000-0954-1919/2007 z dnia 10.08.2007r.

01.10.2007r.

Opolskie Kuratorium Oświaty

Przegląd bieżący

09.11.2007r.

Opolskie Kuratorium Oświaty

Planowanie nadzoru pedagogicznego

13.03.2008r.

PSSE Opole

Kontrola bieżącego stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń dla dzieci.

21.05.2008r.

UM Opola

Wdrożenie regulaminu dot. Przyznawania dodatków dla nauczycieli oraz Rozporządzenia MEN z 11.03.2008r.

9.01.2009r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Badanie w ramach realizacji MEN – monitorowanie upowszechniania i dostępności wychowania przedszkolnego.

26.01.2009r.

UM Opola

Prawidłowość naliczania odsetek od nieterminowych płatności za przedszkole, ewidencjonowania ich, uwzględnienie w umowach z rodzicami zapisu dot. naliczania odsetek.

13.03.2009r.

PIP Opole

Przestrzeganie przepisów prawa pracy oraz technicznego bezpieczeństwa pracy.

25.08.2009r.

UM Opola

Wdrożenie regulaminu wynagradzania pracowników niepedagogicznych zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18.03.2009r.

18.02.2010r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Kontrola realizacji obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego.

22.06.2010r.

UM Opola

Gospodarka finansowa w 2009 roku.

25.05.2011

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Urzędowa kontrola żywności.

24.06.2011r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Monitorowanie wdrożenia podstawy programowej.

18.10.2011r.

UM Opola

Prawidłowość prowadzenia gospodarki finansowej w 2010r.

27.12.2011r.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Ocena stanu sanitarnego przedszkola.

17.02.2012

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Ocena stanu sanitarno-higienicznego.

23.07.2012r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Kontrola planowa w zakresie sprawowania nadzoru pedagogicznego.

10.09.2012 – 28.09.2012

UM Opola

Kontrola zgodnie z upoważnieniem do kontroli nr 24-0954-20120901541

14.12.2012r.

Kuratorium Oświaty w Opolu

Ocena pracy dyrektora

20.04.2013r.

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Urzędowa kontrola żywności

 

 

 

06 -26.08.2013

Kuratorium Oświaty w Opolu

Ewaluacja zewnętrzna

20.08.2013

Wydział budżetu UM Opola

Gospodarka środkami ZFŚS w latach 2010-2012

16.01.2014

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Ocena stanu sanitarnego przedszkola

12.02.2014

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Urzędowa kontrola żywności

12.02.2014

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Stan sanitarny przedszkola

19.02.2014

Kuratorium Oświaty w Opolu

Kontrola planowa w zakresie organizacji zajęć dodatkowych w oddziałach przedszkolnych w publicznym przedszkolu

01.07.2014

Służba BHP UM Opola

Lustracja otoczenia obiektu: plac zabaw i urządzenia sportowo-rekreacyjne

10.06.2015

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Ocena stanu sanitarnego obiektu

18.09.2015

WIORiW w Opolu

Kontrola stosowania środków ochrony roślin

09.11.2015

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Sprawdzenie usunięcia uchybień wynikłe z decyzji

19.10.2016

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Opolu

Kontrola dokumentacji budynku-przeglądy i badania techniczne budynku

20.12.2016

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Urzędowa kontrola żywności

2.03.2017

Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Opolu

Ocena stanu sanitarnego przedszkola

2-12.10.2017

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Opolu

Kontrola prawidłowości naliczeń składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, FP, FGŚP, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, RP-7, Iwa, Z-3 za lata 2014,2015,2016.

20.10.2017

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Opolu

Urzędowa kontrola żywności i kontrola stanu sanitarnego pionu żywieniowego

01.02.2018

Kuratorium Oświaty w Opolu

Ocena pracy dyrektora

7.01.2018

Urząd Miasta Opola Wydział Oświaty

Przeprowadzenie kontroli 5-letniej

5.03 2019

Powiatowa Stacja Sanitarni Epidemiologiczna,Sekcja Dzieci i Młodzieży

Przeprowadzenie kontroli stanu sanitarnego

24.05.2019

Kuratorium Oświaty w Opolu

Kontrola doraźna w zakresie organizacji publicznych szkół i przedszkoli publicznych na podstawie rozporządzenia MEN

06.11.2019

Urząd Miasta Opola-BHP

Kontrola i identyfikacja potencjalnych zagrożeń.

14.06.2022

Sanepid Opole

Bierząca kontrola stanu do sanitarno-epidemioligiczna

13.12.2022

Zakład Ubezpieczeń

Na podstawie upoważnienia Opole do przeprowadzenia kontroli nr2420331200581 z dnia 07.12.2022

 

 

 

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..